Kolik stojí copywriting
Za poctivou práci má být férová odměna. Ať už děláte cokoliv.
A platí to i o copywritingu.
Kvalitní copy za 200 Kč na hodinu nebo 300 Kč za normostranu neseženete. A pokud vám někdo tvrdí opak, něvěřte mu. Buď je to začátečník, kterému chybí znalosti a zkušenosti, anebo střílí texty rychlostí samopalu. Jenže s výrazně horší přesností a kvalitou.
Potvrzují to i klienti, kteří nás o úpravu takových textů požádali. A zdánlivě levné copy je zbytečně stálo víc času i peněz.
Kvalitní normostrana stojí i několik hodin práce. Jak píše třeba Pavel Šenkapoun.
Jenže ne vždy bývá normostranové počítání textu úplně férové. A ne vždy se dá copywriting tímhle způsobem vůbec počítat.
Proto primárně pracujeme s hodinovkou. Když to však dává smysl, můžeme se domluvit i na jiném nacenění.
Kolik si tedy účtujeme?
Obvyklá cena je 700 Kč/hod.
A co za to?
Služby copywritera, který:
- Dokáže napsat fungující prodejní texty.
- Umí najít a zapracovat vhodná klíčová slova.
- Si poradí s rešeršemi.
- Nezapomíná na konverzní body.
- Ví, co je to call to action i jak s ním pracovat.
- Při psaní vždy myslí na tonalitu značky i cílovou skupinu a její potřeby.
- I ta nejsložitější témata podá srozumitelně a smysluplně.
- Pomocí těch správných slov přivede nové fanoušky i zákazníky a zvýší vaše tržby.