Kolik stojí copywriting

Za poctivou práci má být férová odměna. Ať už děláte cokoliv.
A platí to i o copywritingu. 


Kvalitní copy za 200 Kč na hodinu nebo 300 Kč za normostranu neseženete. A pokud vám někdo tvrdí opak, něvěřte mu. Buď je to začátečník, kterému chybí znalosti a zkušenosti, anebo střílí texty rychlostí samopalu. Jenže s výrazně horší přesností a kvalitou.

Potvrzují to i klienti, kteří nás o úpravu takových textů požádali. A zdánlivě levné copy je zbytečně stálo víc času i peněz.

Kvalitní normostrana stojí i několik hodin práce. Jak píše třeba Pavel Šenkapoun.

Jenže ne vždy bývá normostranové počítání textu úplně férové. A ne vždy se dá copywriting tímhle způsobem vůbec počítat.

Proto primárně pracujeme s hodinovkou. Když to však dává smysl, můžeme se domluvit i na jiném nacenění.

Kolik si tedy účtujeme?

Obvyklá cena je 700 Kč/hod.

A co za to?

Služby copywritera, který:

  • Dokáže znásobit návštěvnost z vyhledávání i konverze (což vám ukáže třeba případová studie o zvýšení návštěvnosti z Googlu u webu Milujeme fotografii).
  • Ovládá SEO copywriting a jeho klienti se pravidelně umisťují v TOP 10 na Googlu.
  • Umí vhodná klíčová slova nejen zapracovat, ale také sám najít.
  • Sleduje trendy a stále se vzdělává.
  • Ví, jak napsat fungující call to action.
  • Umí se přizpůsobit vašemu oboru, stylu komunikace i zákazníkům.
  • I ta nejsložitější témata podá srozumitelně a smysluplně.
  • Pomocí těch správných slov přivede nové fanoušky i klienty a zvýší vaše tržby.