Kolik stojí copywriting
Sem vložte podnadpis

Za poctivou práci má být férová odměna. Ať už děláte cokoliv.
A platí to i o copywritingu. 


Kvalitní copy za 200 Kč na hodinu nebo 300 Kč za normostranu neseženete. A pokud vám někdo tvrdí opak, něvěřte mu. Buď je to začátečník, kterému chybí znalosti a zkušenosti, anebo střílí texty rychlostí samopalu. Jenže s výrazně horší přesností a kvalitou.

Potvrzují to i klienti, kteří mě o úpravu takových textů požádali. A zdánlivě levné copy je zbytečně stálo víc času i peněz.

Kvalitní normostrana stojí i několik hodin práce. Jak píše třeba Pavel Šenkapoun.

Jenže ne vždy bývá normostranové počítání textu úplně férové. A ne vždy se dá copywriting tímhle způsobem vůbec počítat.

Proto primárně pracuji s hodinovkou. Když to však dává smysl, můžeme se domluvit i na jiném nacenění.

Kolik si tedy účtuji?

Obvyklá cena je 500 Kč/hod.

U větších a dlouhodobých projektů si ale můžeme domluvit podmínky individuálně.

A co za to?

Služby copywritera, který:

  • Dokáže napsat fungující prodejní texty.
  • Umí najít a zapracovat vhodná klíčová slova.
  • Si poradí s rešeršemi.
  • Nezapomíná na konverzní body.
  • Ví, co je to call to action i jak s ním pracovat.
  • Při psaní vždy myslí na tonalitu značky i cílovou skupinu a její potřeby.
  • I ta nejsložitější témata podá srozumitelně a smysluplně.
  • Pomocí těch správných slov přivede nové fanoušky i zákazníky a zvýší vaše tržby.